آقا گفتند چرا سریال‌هایی مثل پایتخت کم ساخته می‌شود؟
سیروس مقدم، کارگردان مجموعه «پایتخت»:

آقا گفتند چرا سریال‌هایی مثل پایتخت کم ساخته می‌شود؟

رئیس سیمافیلم:

هیچ «پایتخت»‌ی بدون فیلمنامه نبوده است | سریال در پیش تولید

رئیس مرکز سیمافیلم از تعامل با عوامل سریال «پایتخت» که این روز‌ها در حال پیش تولید است سخن گفت.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در جمع خبرنگاران درباره تولید سری جدید «پایتخت» بیان کرد: در تعامل با صداوسیما در این مدت اتفاقات خوبی رخ داد که هم تیم تولید هم مدیران مرتبط در صداوسیما در آن سهیم بودند.

وی درباره فیلمنامه «پایتخت ۷» گفت: مدت هاست که ریل فمهدیممممیلمنامه سر جای خودش است. فیلمنامه می‌رود و می‌آید و ویرایش می‌شود.

نقویان درباره اینکه همچنان محسن تنابنده سرپرست نویسندگان است؟ پاسخ داد: فیلمنامه با مدل سری‌های قبل نوشته می‌شود.

رئیس سیمافیلم درباره اینکه معمولاً سر صحنه فیلمنامه نوشته می‌شود، توضیح داد: من این جمله را از خود آقای سیروس مقدم کارگردان سریال شنیده ام و در جهت حمایت از او می‌گویم؛ هیچ‌یک از فصل‌های «پایتخت» نبوده است که بدون فیلمنامه سر تصویربرداری رفته باشند. الان فصل هفتم هم به همان منوال پیش می‌رود. اما در هر دوره‌ای ممکن است نظرات متفاوت باشد و تعامل ۲ طرفه با مدل دیگری پیش رود.

وی اضافه کرد: خدا را شکر طبق گفته خود عوامل سریال «پایتخت»، شرایطی که برای آن‌ها فراهم شده است شرایط مطلوبی است. پیش تولید سریال سنگین است، چون سریال پنج سال تولید نشده بود و برای برخی اتفاقات باید از صفر سرمایه گذاری کنند.

رئیس سیمافیلم اظهار کرد: ان شاءالله کار در آینده نزدیکی کلید می‌خورد و ما آن را اعلام می‌کنیم. من از جامعه خبرنگاری خواهش می‌کنم اگر سیمافیلم می‌گوید سریال شروع نشده است آن را بپذیرند.

وی در پایان درباره توقف پخش سریال «بدل» علیرضا مسعودی نیز گفت: «بدل» در ایامی جلوی پخش آن گرفته شد که اتفاق ناگوار ریاست جمهوری رخ داد. کشور در عزای عمومی بود و عقل حکم می‌کرد پخش متوقف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها